Webdesign som vanligt.

Samma tid samma dag. Alltid denna 3-timmars lektion som suger musten ur en. Funderar dock på att sticka en halv timme tidigare för att åka till Hobbymagasinet och leta reda på lite negrofärg (hoppas att ingen tar illa upp av detta vulgära ordval).

Idag är det Petra som kör (Petra nummer 2 då. Även kallad Plan B i folkmun) och som tur är har hon fått låna sin moders bil. Eftersom hennes bil är något opålitlig. Till och med värre än min. Den kan stanna mitt under en biltur utan någon som helst anledning. Ganska fjantigt om du frågar mig.

Får väl ta tag i mitt liv och försöka göra klart mina bilder. Idag ska vi göra loggor. Orden som ska vara med är Station, Co2 och Fudge. Tydligen så tycker Fredrik att det ska vara spännande att se hur vi använder dessa bokstäver. Jag är något mer tveksam men vi får väl se hur det blir. Lägger väl upp något litet resultat senare kan jag tänka mig.


Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Flisan

smit du bara!!! visst, gör det!

2008-01-31 @ 13:49:10
URL: http://tigerlilys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0