Fikamysare

Igår blev jag och family utslängda ur huset vid fem tack vare visningar. Lite granne jobbigt men om vi har tur så har vi huset sålt snart. jej.
 Så det blev för mig att bege mig in till staden och träffa 2 av mina allra besta kumpisar Anna och Petra2. Först så blev det foodtime i tivoliparken och senare Bagels för kaffe.

Massa kaffe, kris i brallan på väg till jobbet sen. Jag var till och med tvungen att ta hisen så att det inte skulle ske en olycka. Kissig.

Idag skulle det egentligen bli stranden fast vädret är värdelöst och jag orkar inte med det längre.

Så nu film, igen.

Förresten så är Sofia ganska bäst. 2 familjer från US and A har redan hört av sig till henne. Hon är så väldans duktig! medans jag bara sitter här på min feta röv utan att ta tag i mitt liv.

Innan veckan är slut.



Utgång freitag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ps. 4 familjer ds.

2008-07-17 @ 17:18:47
URL: http://fisfia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0