Gårdagen.

Möhippa blev det för hela slanten. Den äldre generationen orkade bara fram till ett tiden så då fick jag bege mig ut på stan och leta nya kompisar. Det gick väldans bra och jag träffade en hel bunte mysare som jag hade saknat. Dock tror jag att jag var mer alkoholpåverkad än vad jag trodde. Iallafall om det var jag som skickade iväg vissa sms igår.

Attans.
Det borde helt klart finnas alkolås på mobiltelefoner.


Jag har hört det ryktas om att min favorit-Tilda kommer ner till Skåneland next week. Och om det stämmer så är jag lyckligare än någonsin. För hon är faktiskt en av de mysarna som jag gillar allra mest.

Inner circle, du vet.



Snart jobb igen. Undrar hur det gick för Tintin hos polski-Tandläkaren i helgen. Min kära polackvän kanske inte har några tänder kvar i flabben längre.

Humor.




Kommentarer
Postat av: Ida

jaaaa vill fika ja, men ja jobbar hela veckan =( bajsbajs

2008-07-13 @ 23:15:15
URL: http://confusi0n.blogg.se/
Postat av: Tilda

...OJ, vad vi ska mysa=)

2008-07-16 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0