JOmensåatt

Jodå, helgen var riktigt nice fram till bussresan hem. Fast det är trots allt smällar man får ta har jag hört av någon vis gammal man.

Snart bär det av till jobbet som vanligt, lite illa att vår käre Jack Sparrow har försvunnit (jag chansar på dödsfall i familjen eftersom broren också är spårlöst försvunnen). Fast jag blev rätt glad imorse ändå, för min stora kärlek från förra året kom tillbaka. Jag menar Grr.
 Sen måste jag också lägga till såhär lite i förbifarten att i love "vaken med P3 o P4" och i love "Karlavagnen". Sjuka människor som ringer in och är totalt sinnesförvirrade förgyller helt klart min natt. 
 
- "Jag är lycklig när jag ska till Öland med min mormor och morfar för de är de enda som jag tycker om i hela världen. Ja.. För mina föräldrar är skilda."

Lite granne porr på det där känner jag. Porr är det förresten gott om på jobbet, eller egentligen inte. Fast Wanja har många bollar i hela luften och kan inte fokusera sin förföriska blick riktigt. Me like.

Nu ska jag bege mig hem till Nisse och låna hans bil. Lite läskigt eftersom jag har en hemlig skräck för att köra automatare. Jag kör ut till magda sen får nog hon ta över. Orkar inte köra och krocka liksom va.,


Längtar till balle helg fast Petra2 vill döda mig mest. Men jag orkar inte med massa kalasade konstant. Va!


Titta vilken flashig bild jag hittade från last summer. Förresten så borde den kvällen göras om snarast.

Vilka är med?


Kommentarer
Postat av: görel

Och den vise gamle mannen måste vara Börje???

2008-07-12 @ 08:25:55
Postat av: Stefanie

Halloj tjejen! Har varit på en liten tripp i Stockholm, därför jag inte dykt upp i Yngsjö. Nu mellanlandar jag i Skåne och packar om för i morgon åker jag till Göteborg en vecka. Ska ju va assistent till en kille under gothia. Hehe! Som det ser ut nu komemr jag till Yngsjö nästa helg. Kanske kunde ses då. Saknar dig! Pussar

2008-07-12 @ 23:32:38
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0