the end är början på allt bra

Och så var första arbetsveckan avklarad. Jag trivs lika bra som förra året trots att jag har drabbats av kebabslicern några pass. Mer kotletter och fetttrimmande åt folket!

Imorgon är det midsommar åter igen.
Midsommar brukar bestå av regn, fylla, bråk, hångel, dans, snusksill, jordgubbsdrömmar och massa fest.
Fast denna midsommar blir det andra potatisbullar!
Ingen fest för min del, bara mys med matlagning och filmtittande.

Känns ganska bra att få lite varation. Studenten och Hultsfred har sugit musten ur mig och en vit helg är precis vad jag behöver, vila levern är bra har jag hört.



Och imorgonkväll kommer också favoritTilda så toppenkväll är vad det kommer att bli.

Nu ska jag leta lite recept på internet och överbevisa allt och alla att jag kan laga mer än nudlar. Sen blir det till att ringa Johanna som är på besök från Höör och ta en liten dejt med henne.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Så du dejtar min syrra. Det va värst. Haha! Nä vi borde styra upp en underbar dejt inom en snar framtid. Håller redan på att gå sönder av längtan efter dig! Skönt att det går bra på jobbet! Själv börjar jag i morgon med att jobba dygn. Jippi! 9.30 söndag morgon till 10 måndag morgon. Helt underbart! Ta hand om dig snygging! Puss

2008-06-21 @ 22:20:10
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0