Freud kan kiss my arse.

Just nu är jag förbannat trött på den där Freud! Egentligen så handlar inte någon stor del av provet om honom men han är så fruktansvärt invecklad. I tvåan förstod jag Freud, det gör jag inte längre. Har jag blivit dummare med åren(Året) eller helt enkelt bara fått lite inlärningssvårigheter?
 Psykosomatisk hit och psykosomatisk dit.

Snart ska jag iallafall hämta bror i Åhus, han har tydligen varit i stan och kollat på handboll så tar han för givet att jag ska hämta honom. Men just idag kan jag nog göra det. Enbart för att jag är en genomgod människa, det har absolut inget med att göra att jag vill slippa plugg. Inte alls..

Nu ringde frittan mig, hon vill nog prata om Freudan elelr kanske lite om behandlingsmetoder.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: alec

ja skylten is made by me ;)

2008-03-13 @ 21:52:33
Postat av: Marie

De var så lite så ;)

2008-03-13 @ 22:04:51
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0