Godmorgen!

För idag är det minsann bara 3 dagar! Jag antar att ganska många börjar bli trötta på min nedräkning men jag kan inte riktigt låta bli. Jag längtar trots allt extremt massa mycket och då tycker faktiskt jag att människor ska vara glada för min(vår) skull. Och inte vara så avundsjuka som Stina är hela tiden! :P

Hur som haver så läste jag näästan klart min dumma engelskbok idag. Jag har 20 sidor kvar och de måste vara utlästa innan lektionen klockan 3 idag, annars vet jag inte alls hur min analys kommer att bli. Historiaprovet på torsdag känns bara pest och pina blandat med lite pain in the ass. Så om någon känner sig in a giving mood får gärna ta min plats på torsdag. Helt klart!

Inte nog med det så börjar jag bli förkyld också, jag behöver sol!


Heja redface, Heja kokosolja!
Hellre röd än vit...

Kommentarer
Postat av: malin

samma här =) bävar för att gå ut i kylan =/ allt bra med dig?

2008-03-19 @ 09:18:06
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0