Ingen utgång för mig inte.

Ledsen att gör er besvikna gott folk men jag bestämde mig nyss. Ikväll blir det ingen utgång för mig! Jag tänkte att jag åtminstone kunde ha en nykter helg innan vi reser.

Fast om en halvtimme ska jag ändå bege mig in till staden. Eller iallafall till tågstationen för att hämta min kära mor. Tydligen så har hon legat på samma hotell som Blondinbella under sin Göteborgsvistelse. Stackars moder.



Tänkte att jag skulle börja packa lite smått inför resan kommer absolut inte ha tid med det i veckan eftersom jag faktiskt är en studerande kvinna. Imorrn får jag bege mig in till stan och handla lite nödvändigheter och kanske något klädesplagg. Inte för att jag vet var pengarna ska komma från men det löser sig hoppas jag.
 Sen på kvällen blir det melodifestival hemma hos allas vår Anna.


Förrsten så var det roligaste bilturen hem från skolan idag. jag skrattade så att jag grät och magen värkte så att jag nästan körde av vägen. Frida kan vara den sjukaste människan jag känner men jag antar att det är därför jag trivs med henne.

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0