Kanske inte har så bråttom längre.

Nu verkar det inte som om jag har så bråttom längre. Frittan sitter tydligen hos frissan i en halv evighet. Och då behöver inte jag köra riktigt än.

Det är faktiskt ganska synd om mig idag. Inatt hade jag världens hemskaste dröm. Jag har fortfarande ont i magen. Jag drömde att min balklänning kom med posten(!?) och att det var fel färg fel modell fel storlek och allt. Sen när jag skulle ringa dit så sa de bara att det var försent att göra något åt saken. Pain in the ass om verkligheten blir så. usch.
 Sen är det en hemsk sak till. När jag skulle duscha så hade vi slut på balsam. Så nu känns mitt hår som svinto. om inte värre.  Det är faktiskt otroligt jättehemskt,
Och jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en bra dag.

2008-03-10 @ 12:03:00
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Martin

Du är het!

2008-03-10 @ 12:10:15
Postat av: Petra

Tack du okända man. eller va?

2008-03-10 @ 12:13:55
URL: http://limaverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0