Varför ens bry sig?

Flashsplash saken som vi tydligen ska ägna våra webdesign lektioner till nu går inte så bra. Jag tänker inte ens försöka igen eftersom att jag är totalt oteknisk och jag orkar inte bli frustrerad idag. Det är ingen sån dag.

Egentligen är webdesign den onödigaste kursen jag någonsin har läst. Mest för att allt redan är bestämt.  De som kan datorer och pill och dill de fixar allt med bravur.
 Sen kommer vi. Eller iallafall jag. Jag har inte ens hunnit pilla med alla tusentals program innan vi ska vara klara med uppgifterna. Orkar inte mer.


Ingen som kan tipsa om någon fräsig blogg som jag kan fördriva min tid med?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar på din kommentar ang bilderna: Ja det betyder att du är bäst! haha:D

2008-03-06 @ 18:31:53
Postat av: stinaaaaaaaa

mohah, erkänn att hon är rätt så söd om man tittar noga, men ack vad gammal den är!
för övrigt skulle jag kunna döda dig endast för att få vara i playa om drygt två veckor , beeeatch!

2008-03-06 @ 21:16:34
URL: http://stinamander.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0