Födelsedag

Jag har kommit på att Gossip girl är ganska mysigt, sen är det min stora kärlek klockan nio Desperate Housewives. hej nörd!

Egentligen har jag annat för mig, lite mindre viktiga saker såsom att skriva ett historia arbete och rensa mitt rum. Men eftersom det faktiskt är min FÖDELSEDAG imorgon så vår jag lov att strunta i sådana småsaker.

Visst, imorrn 09.13 är jag inte längre 18.
19 är nästa steg på listan och jag känner mig redan lite äldre. eller hur var det nu?

Utgång, och tivoliparksmys står det på mitt födelsedagsschema imorgon och det gillas! Även lite läkarbesök inför jobbet i sommar. Men det glömde jag nästan bort.


Titta vad snygg jag var på min födelsedag för 5 år sen. Mysigt

image135


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0