Ingen anledning att oroa er!

Imorgon ska jag minsann och dar köpa min hultsfred biljett.

För er som inte visste så har jag numer råd. Jag är i och för sig ganska mycket skyldig morfar och mor pengar men det är sådant man får leva med.

Mor lånade mig 1000 kronor till Tågbiljetten till Kiss och min världens snällaste morfar kom idag och lånade 1500 till hultsfredbiljetten. Oj vad jag är massa glad nu!

Inte ens min förkylning och feber kan förstöra denna lycka.

Ganska glad att det löste sig relativt smärtfritt, jag slapp tillochmed sälja hunden! Heja!

Nu ska jag läsa ut "Nineteen minutes" eftersom den måste vara utläst till morgondagens engelsklektion. Men inte ens det gör någonting. För fröken Smith har för en gångsskull låtit oss läsa en bra bok. Framsteg vi gillar.

Kommentarer
Postat av: aleczzoo

har köpt min idag :)

2008-05-19 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0