Slut i rutan

Och så var ännu en födelsedag över.

Igår var en underbart trevlig kväll med världens bästa vänner och massa med musik dans och mys.

Lite mindre kul att gå till skolan tio över åtta imorse, men vikingar som vi är klarade vi utmaningen med bravur!

Fast nu måste jag sova lite för jag har städat mitt rum ända sen jag kom hem. Men tydligen lönade det sig för mäklaren gillade mitt rum. Heja. Fast mest tycker jag att han är lite sliskig.
Efter sömn måste jag verkligen göra klart mitt historiaarbete. Detta kommer att bli ännu en lång natt, men förhoppningsvis den sista som innefattar läxor.

Snart Skattjakt och karneval. Toppenskoj!


Jag vill återigen tacka mina wunderbara vänner som gjorde min födelsedag till vad den blev.
 Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Halloj snygging! Snart din student och sen blir jag 20. JIPPI! Tänkte fira med lite kompisar och grillning den 7 juni. Något du är sugen på och har tid med i din kalender? Saknar dig min prinsessa! ;) Pussen

2008-05-25 @ 23:32:39
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0