Pilliga Petra

För att idag lyckades jag med det som miljoner människor redan har lyckats med. (och detta utan att vara speciellt stolta.)
jag har lyckats fixa nerladdning av hela album, den du! Piratebay har just nu blivit min bästa vän och jag känner mig jävligt grym om någon ville veta.


För övrigt så handlade jag lite julklappar idag, mest till mig själv men även en till bror min. Snyggaste klappen på ever och jag hoppas att han kan bli lite snällare efter detta.

Kalmar imorrn, Ohyes. -Och jag är nästan helt färdigpackad, hör och häpna!

Kommentarer
Postat av: Stina

HAHAH , vafan jag trodde inte du va så jävla seg petra, men grattis asså, WOOHOOOO!!! :D:D:

HAJFAJV?!

2008-11-22 @ 17:50:02
URL: http://stinamander.webblogg.se/
Postat av: Ida

Haha, du har ju skrivit feeeeel på rubriken fjant. Det ska ju va Pilliga PIRTA :)

2008-11-24 @ 14:01:03
URL: http://confusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0