Ursäkta mig så hemskt mycket men.

Jag accepterar inte. Ganska internt men Senap på jobbet är hemsk, som tur var slapp vi henne idag.
Dock slapp jag inte att vara utlånad, paketeringen denna gången. Så idag har jag packat och vaccat : Källarrökt skinka, källarrökt bog, källarrökt yttelår och så en och annan Ölkorv.
Men vad är själva grejen med källarrökt?

För övrigt så trivs jag som fisken i vattnet med att familjen är på semester.
Visst är jag extremt avundsjuk och surar mest när jag pratar med de men det är ändå gemytligt.
Detta kan visserligen bero på att jag har tvåinneboende som sköter ganska mycket här i hemmet. Så som hundrastning och städning. Guld.

Träning imorgon och på onsdag, yes!

So long suckers.

Kommentarer
Postat av: "Du vet den där pedofilen"

Beställning: lägg ut din nya frippa på en bild eftersom jag har rätt att få vara uppdaterad även långt borta.

2008-11-12 @ 10:56:10
Postat av: Stefanie

Låter najs att ha huset för sig själv! Hade det förra veckan när mamma och pappa var iväg. Nu är det inte många dagar från Petra kommer upp till GULD-Kalmar. Haha! Ska bli så mysigt med en Petrahelg! Längtar, längtar!

2008-11-12 @ 15:52:08
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0