En bild säger mer än tusen ord

Jag satt just här och försökte knåpa ihop ett litet inlägg om vår Turkiet resa. En liten fiffig hopsamling av ord och utrycksom gjorde resan till vår. Allt som gjorde resan underbar och oförglömlig.
 
 Men nu är de såhär att jag lyckades inte. Jag märkte ganska snabbt att mina ord inte räckte till.
Orden räcker inte till, inte ens i närheten när jag försöker. Istället tänkte jag göra ett nytt försök när Petras och Annas bilder når mig. 
 
Som ni säkert vet säger en bild mer än tusen ord. Och om detta nu stämmer borde mitt framtida bildkollage kunna förmedla mina känslor betydligt mycket bättre än vad mina ord lyckas med.



Ta mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Wanja

världens finaste ord. världens finaste petra. Världens bästa resa.

2008-10-08 @ 19:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0