Nervig försäljare.

Är just nu lite nervös inför morgondagen. Varför får vi minsann ta vid ett senare tillfälle.

Mycket planerande och beslutsfattande på gång nu, jag är nog nästan färdig med mitt. Nu väntar jag bara på Wanja.
För min goda vän Wanja ska (nog) åka till usa med mig. Eller inte med mig sådär förstår jag ju, men samtidigt iallafall.


Förövrigt så vill jag sälja min Peak vinterjacka. Jag fryser helt enkelt aldrig tillräckligt mycket för att använda den. Heja tradera!


Ganska osammanhängande och egentligen riktigt onödigt inlägg, men det bjussar jag på idag.




(pussmunrospussmun)

Kommentarer
Postat av: Petra

jag vet varför du är neeeeervös :D pizza och film på söndag och jag vill inte veta av någon bagning!

2008-10-16 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0