Smarrigt

En väldigt smarrig msn konversation äger just nu rum kan jag tala om! Synd att teckenspråk inte funkar riktigt i skrift bara, det hade helt klart varit ett plus.


Om man bortser från den smarriga konversationen så är detta en bajsdag.
Jag har skallebank så att det står härliga till. Delvis på grund av alkoholen igår, delvis på grund av att jag har skrikit hela morgonen.

Just nu vill jag bara härifrån nu.
Mamma (som förövrigt har börjat läsa min blogg) försöker bestämma över hela mitt liv. Hon har i princip planerat exakt vad jag ska göra med mitt liv tills jag är 40.
 Men just nu är det så att mina planer är ändrade. Eller iallafall framskjutna. Punkt.

Om jag har massa tur så flyttar jag hemifrån ett tag på onsdag. Var när hur kan jag icke säga med tanke på att hon förtfarande läser min blogg.


Fantastic Four ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0