Fit for fight

Igår så var jag minsann och dar väldans duktig och körde två träningspass.
Först blev det spinning zon3 och en halvtimme efter var det dags för afrodans. Afrodans som för övrigt var det roligatse jag har gjort på länge. Det var inte jobbigt under tiden utan bara riktigt annorlunda och fräsigt.
 Men såhär dagen efter känns det i kroppsdelar som jag inte ens visste att jag hade och muskler som absolut inte borde existera.

Idag hade jag bokat coreboll klockan sex. Men när jag kom hem från jobbet var jag död. Dödens död.
 Det har varit en sådan stirrdag som aldrig riktigt ville ta slut. Först var jag toppen, glad och munter. Men inför sista passet dog min energi, det var precis som omnågon drog ur proppen.

Avboka.

Men inte ska jag avboka mer nu inte! Får se om jag tränar något imorgon skulle behöva städa mitt rum och vila ut inför lördagen.
 För på lördag beger jag mig med två följeslagare (Wanja och Magda) till Ullared för att rota bland onödigheter och nödvändigheter. Billigt när det är som bäst.

Och roadtrip är aldrig fel har jag hört. Trots att vi denna gång får nöja oss med min gamla Gunilla-Greger (som numer har blivit omdöpt till tinky-winky av Hampus.)



Don't you die on us.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0