Arbetsdag?

Idag har nog varit den jobbigaste dagen på hela veckan (ironi). höhö

Dagen började med att jag vaknade 7.30 med tron att jag började 7.45.
Kommer upp till köket och Doug undrar vad jag gör uppe så tidigt?
-Jobbar trodde jag. Men icke då. Började inte förrän 11.00
Se sådär. Back in bed och halvsova lite till 10.00, plocka undan på mitt rum innan städerskorna kom och sen köra till Charlottes skola.

Efter att jag hämtat Charlotte åkte vi för att äta lunch med Emma och Michaela med ungar. Det var en livad tilställning!
HAHA

Sen kom jag hem runt sisådär 14.00 när Charlotte har quiet time. Då säger Stacey till mig att han kan ta Charlotte nu. Trodde såklart bara att det var under den tiden. Så gick jag upp och frågade Stacey om hennes quiet time var slut.
Varpå stacey säger att jag kan vara ledig resten av dagen att det var det hon menade. För att hon inte hade träffat Charlotte på så länge.

Tack och adjö säger jag!

Nu blir det duschen innan Nic kommer och hämtar mig och Josie för lite grillkväll hemma hos honom.
Sen imorrn är det Elenas Hejdåparty. Trist att säga hejdå men kul med massa folk! höhö
Sen söndag 'är det påskmiddag hemma hos Dougs föräldrar.


Späckad helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0