Favorit I Repris

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag? Stairway To Heaven
2. Kommer du komma långt i livet? When I Was A Little Girl
3. Hur ser dina vänner dej? You're Beautiful
4. Kommer du gifta dej? For Your Eyes Only
5. Vad är ditt livs themesong? Kick On The Upperclass
6. Vad är ditt livs historia? Ironic
7. Hur är skolan för dej? We Never Change
8. Hur kan du komma framåt i livet? Fuck The Police
9. Hur kommer imorgon vara? It's A Party
10. Vad är det bästa med dina vänner? Tutti Frutti
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Foxtrot Uniform Charlie Kilo
12. Vilken låt beskriver dig bäst? Play Me In The Stereo
13. Hur är det med ditt liv? It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n Roll)
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? You Are All I Have
15. Hur ser världen dig som? Have You Ever Seen The Rain
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Känn Pepp
17. Vad tycker dina vänner om dig? S.O.S
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Don't Cry
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Raven
20. Har du en djup och mörk hemlighet? Everything I Do
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? La Bomba
22. Hur kan jag göra mig själv glad? The Fortunes Of War
23. Kommer jag någonsin ha barn? Falling
24. Vad är några bra tips till mej? Bad Influence
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Sparks
26. Vad är min danssång? Rock 'n Roll Train



Lika trist denna gången dock.

Nu ska jag kolla på "Seven Pounds"  Sen sova litegranne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0