Konnichiwa

Jag börjar greppa detta med Japanesiskan och jag känner mig oerhört imponerad. Dock skulle jag behöva lite mer skills för att fixa att skriva alla tecknen. Men vafan. Man kan inte få allt man ber om.

Wanja är roligast i hela världen skulle jag vilja påstå. Jag skrev till henne att jag hade något väldigt viktigt och ångestframkallande som jag behövde berätta för henne. (Nej jag kommer inte berätta om det här)
Men detta var iallafall svaret som jag fick tillbaka.

Wanja Ebbesson: PETRA! Har du gift dig med en slibbig amerikanare? Eller gjort abort? Fått hiv? Slagit ner någon och blivit polisanmäld? Skaffat man som i pojk-vän? Tabbat bort Charlotte på Target? Blivit kär i pappan? Blivit allergisk mot snön? Solen? Tvål? JAG VILL VETA!
Haha, Wanja jag älskar dig!

Idag har det blivit lite sovmorgon och snart ska jag bege mig iväg på lite picknick i det fina vädret. Det gillas.

Om någon mot förmodan har missat det så blir det inget vegas i helgen. Resebolaget är dumma och vägrar ändra annas namn till mitt. Så nu får hon betala i vilket fall som helst fast hon inte följer med, rätt åt henne dock.

Så i helgen blir det lite bio med Emma och kanske en ny  tjej som har kommit hit. Och resten av helgen får jag väl roa mig med att störa mig tillsammans med Nic och Matt. Kul.

Detta är förövrigt Nics hund som jag har blivit lite kär i. Det kan man se på alla mina svarta kläder som nu mera är vitludna.
Söta lilla valpis Maddie :)


Kommentarer
Postat av: Emma

shit jag känner mig lite dålig, kommer inte ihåg ett skit av japanskan :P

2009-04-15 @ 22:21:42
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Emma

shit jag känner mig lite dålig, kommer inte ihåg ett skit av japanskan :P

2009-04-15 @ 22:29:05
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Anna

Näääääääääääääää att gå påskakärring är inte bra för själen vettu! haha=)

2009-04-16 @ 12:35:17
URL: http://annaholmqvist1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0