Listan

Okej, för att uppdatera er lite.

-Jag har sett min första "fight" Något ultimate championship. Minns inte riktigt men det ar blod överallt.
-Jag har hängt en hel kväll med bara amerikanare, absolut inga europeer alls denna gång!
-Jag har ägnat en hel dag åt Wii sports/mariocart.
-Har insett att "Good Luck Chuck" kan vara roligaste ilmen på länge.

¨Coming Up.
-Min födelsedag och helgen därefter ska tydligen firas i Nebraska med samma amerikanare.
-Tool kommer hit i Juli och jag är lycklig.
-Kryssning Kanada, Alaska 6-16 juni.
-Midsommarfirande på svenskt vis med massa amerikanare och tyskar.
-Weekend till L.A.
-Weekend till San francisco.

Jag trivs så missuppfatta inte föregående inlägg. Jag är bara oerhört trött efter helgens bravader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0