Påskhälsning.

Idag fick jag världens sötaste påskkort av Stefanie och fajter. TACK! Det värmde verkligen efter att ha legat och varit kräkig halva helgen och hela måndagen.
Iallafall någon som kommer ihåg mig! :)

Jag och Emma pratade om det häromdagen. Undrar hur många som egentligen skickar födelsedagskort och presenter till en. Jag menar. När man kollar hemma hos tyskarna så har de miljoner kort och brev överallt. Då undrar man lite vad man gör för fel. HAHA.
Nej men inget depp. Fast på min födelsedag hoppas jag mer på kort än hälsningar på facebook bara så att ni vet.
Fast om många säger grattis till en på fejjan är man cool har jag hört. yää


Jag är friskförklarad iallafall!
Stacey sa att allt jag behövde var nog lite av hennes mommalove och det hade hon nog rätt i.

Japanska ikväll, wohoo! Ska nog börja läsa nybörjarspanska också.. haha

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Varsego för kortet! Är inte fel med gammal hederlig post. Din födelsedag hittade jag i min kalender häromdagen så den kommer jag inte glömma!



Skönt att du blivit frisk sötnos!

Pussar i mängder

2009-04-15 @ 13:06:37
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi saknar dig här hemma nu ska du veta. Jag och Anna satt precis och pratade om det, haha :) Det är någonting i vår tillvaro som inte är som det ska! Puss på dig

2009-04-15 @ 16:25:51
URL: http://confusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0