Skype

Idag blev det lite snabbt prat med la familia på datorn hemma hos Emma. Dock bestämde vi en skypedejt på lördagmorgon. Eller ja, deras lördagmorgon och min fredag natt så jag kan inte riktigt stå för mitt tillstånd kanske. Men jag ska helt klart göra mitt bästa!

Men eftersom fredagen antagligen bjuder på comedyclub i bästa stil och jag får känna mig lite sådär härligt amerikansk igen.

Förresten, har jag sagt att i lördags på festen så undrade någon vart i usa jag kom ifrån med tanke på min accent. Sjukt skillat känner jag. Hellre det än att de frågar mig vart i världen. Min engelska börjar arta sig. YES!



För att jag saknar dig mitt älskade fyllesvin.

Kommentarer
Postat av: wanja

Ganska omysig bild men ack vad jag saknar dig , älskling.

2009-04-18 @ 01:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0