Done Deal.

Sådärja. Då var det bestämt var julafton ska firas! Ringde tillbaka till Eva och sa att jag gärna firade julafton med de. Det blir till att kolla Kalle Anka här hemma och sen bege mig iväg till deras hus för glögg och julmat. Längtar.
 Jag blir så glad av sådana här oväntade saker. Att människor man bara känner litegranne bjuder in mig till sitt hus för att fira den högtid som är mest präglad av familjen av alla.
Alex som jag bara träffat på fester några gånger, Eva som jag bara har sjungit i kör tillsammans med.
Det är detta som får mig att tro på mänskligheten igen. Fina människor finns där ute, jag har bara haft problem med att finna de. Jag är allt för blåögd när det kommer till sådant, tror gott om de flesta. Men det är iallafall skönt att veta att man inte blir lurad varje gång.
 Oh, vad jag älskar alla ni underbart fina människor som alltid finns där för mig.
Jag älskar er, och ni vet precis vilka ni är!


Kommentarer
Postat av: Lina

FÖRLÅT för jag alltid lurar dig, men ja jag vet jag är blond och blåägd och lrar dig alltid, äh vafan tråkig jag är nu, nu ska jag sova. Ses snar va PUSS OCH KRAM SKUMBANAN

2009-12-21 @ 05:01:45
URL: http://linaindenver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0