Dygna

Nu har jag varit upp i ett dygn och lite till. Helt galet att jag inte ens ar trott, borde vara det efter denna dagen och kvallen. HAHA
Helt sjyyykt, vet inte ens vart jag ska borja. Men kvallen har iallafall varit sjukaste pa lange och jag fattar inte ens halften. Bara konstiga sammantraffande och lustiga incidenter hela kvallen.
Och narmre detaljer kan jag ta med vissa utvalda! Fast jag vet att jag kommer fa lite mixad respons.
Wanja, jag behover snart ringa dig igen for du ar en sadandara som man faktiskt kan ta sadana har saker med och du kommer anda inte tycka att det ar konstigt.
Men sa ar det ju Wanja, fattar inte att hon har fatt korkort. Galet glad att jag inte ar hemma i sverige just nu for ingen lar ju vara saker pa vagen langre! HAHA. Nej men det var ju kanske inte sa snallt men jag vet att det ar sant och att Wanjuu tar det med en klackspark.

Ringde nyss till min kara pappaBorje och grattade den gamle mannen pa 45-ars dagen. For nagon vecka sen blev ju mor min 40 och vi far val se hur hon klarar av sin kris. Borje klarade sig ratt sa smartfritt skulle jag vilja pasta, ingen major mid-life-cris dar inte!

Nu ska jag kolla pa den vardelosa julkalendern mest for att det maste goras och for att jag inte kan sova. Maste nog smalta kvallens handelser lite forst!
Sen blir det till att ringa hem till Svealand igen nar kalaset borjar dar hemma pa karleksgatan (the looove street) och prata lite skit med mormorn min och kanske lite andra slaktingar som star ut med mig.

Usch vad jag kanner mig jobbig, overtrott och inne pa 25e andningen. MINST!

Kommentarer
Postat av: Görel

-Vi har oxå ringt och grattat!!!! :)

2009-12-05 @ 16:16:09
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: Nina

Jeg skal at meg av to gutter på 4 og 8 år. Området heter Niwot:)

2009-12-05 @ 16:34:32
URL: http://niina.wordpress.com
Postat av: helena

I want details!!! :)

2009-12-05 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0