Jessica

Usch, jag blir sa ledsen nar jag laser detta har. Men pa samma gang far det mig verkligen att inse vilken toppenfamilj jag faktiskt har hamnat i. Fast vi har vara sma dispyter och kan vara irriterade pa varandra. Men det ar val helt enkelt sadant som hander nar man bor tillsammans i ett helt ar. Det blir ju nastan som en andra familj.
Mest ville jag ha sagt att jag saknar Jessica och ni borde verkligen ta er tiden att lasa hennes inlagg, hon har inte haft det latt.

Nu ar det snart dags for kor och sista repetitionen innan konserten. Idag ska jag se om jag kan lyckas byta bort mitt solo. Tror inte att jag fixar det langre. Eller jag vet att jag fixar det men jag vill nog inte.. Kanns inte ratt just nu bara.
Sa nu ska jag bara in och ta en snabbdusch innan jag beger mig.

Vet ni vad jag har gjort idag forresten? Jag har spelat lite golf sadar.. haha. Eller mest statt pa driving rangen (ingen aning om vad det heter pa svenska) och slatt bollar. Och jag var faktiskt ganska duktig kan jag be att fa tala om! Trodde nastan att lilla Charlotte skulle sla battre an mig men det gjorde hon minsann inte, Yes! haha. Nej men Doug gav mig lite instruktioner och sant och efter det gick det faktiskt riktigt bra. Men nagot sager mig att jag inte riktigt har talamodet som kravs for att lara mig att spela golf. Haller mig till minigolf! hoho


Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAAHAHA fyfan du får mig att låta som en sjuk person i din blogg din jävel, JAAA jag är såld på TAAACCCO, Iknow du är de med sådeåsååååå

2009-12-01 @ 18:39:48
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: S

SICK!

2009-12-03 @ 20:56:29
URL: http://sandramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0