Just nu.

Sitter just nu och skriver julkort, hur nördig är inte jag på en skala?
Kvällens planer blev som såhär att jag dumpade allt vad sällskap heter. Nu ska jag fortsätta med mina otroligt vackra julkort och leka med mig själv.

Fast först tänkte jag bjussa på lite bilder från när bror min var här. Ni tjatar ju så!


Såhär kan man se ut när man äter sockervadd på en hockeymatch om man vill.


Det finns ju ni som tvivlar på om vädret verkligen är så galet här som jag säger. Här har ni beviset..

Vädret växlade från detta snökaos,



till detta lite mer gemytliga snöväder,



Till strålande solsken och stekigt varmt. Och detta är inom loppet av bara några dagar.









Ibland är hon väl för söt min lilla flicka. Tur för henne för jag har fan smällt nästan 100 dollar på julklappar till den lilla skiten. HAHA


Fler bilder kommer någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Elin Norge

Ni ser ut till att triiivas :D kramis /Elin

2009-12-14 @ 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0