Rimér + Zytomierska = Kissie?

Jag har ju faktiskt varit ifrån sverige ett bra tag och läser inte direkt svenska tidningar eller tittar på svenska nyheter längre. Och en sak som är säker är den att jag absolut inte hänger med i svenskt "kändis" skvaller.
Hur som helst hade jag helt missat detta med att Bingo Rimér och Katrin Zytomierska (ni vet hon som är känd för att vara korkat i idols eftersnack) ska ha en liten bebis.

Är det bara jag som ser en ny Kissie framför mig? Pappa Bingo som fotar, photoshopar och fixar silikoninläggen för att sedan ta lite utvikningsbilder. Allt detta medan Mamma Katrin lär sitt kära barn allt om mobbning och kränkning.
 Visst låter det underbart?

    



                                                   
                                










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0