Ringpop och Pushpop

Titta vad jag hittade på Wal-mart idag!



Jag trodde minsann att de gamla godingarna var ett utdöende fenomen. Men tydligen inte i usa..
I Sverige har jag iallafall inte sett de sen jag var 10 eller så, är det bara jag som har varit blind?
Jag var iallafall tvungen att köpa de av lite nostalgiska skäl sådär :)

Har haft en väldans trevlig dag med min alldeles egna sydafrikan Chris. Massa skratt shoppning (mest för Chris) och god lunch. Det är så trist att jag inte träffar mina kära Boulder-vänner oftare men så bor de ju en bit iväg.
 Nu ska jag minsann ta och glo på tv i en halvtimme innan jag ska köra hem till min värdmamma och jobba lite. Första helgen (och kvällen) någonsin i mitt aupair liv.. Kan bli spännande, haha.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Aaaah, ringpop! (Eller vad dom nu hette)

Vi käkade för tusan alltid såna när vi var i Spaninen med morfar o mormor :p Haha.

2009-12-20 @ 10:09:39
Postat av: Petra

Haha, jag veeet! Det var det första jag tänkte på när jag såg de! Så berättade jag för Chris att morfar hade lovat oss vars en om vi inte bråkade på en hel dag. Vi bråkade alltid men det slutade jämnt med att vi fick de på väg hem från stranden ändå :P

2009-12-20 @ 19:09:46
Postat av: Anonym

Hahahahahaha.

Vi fick alltid dom av mormor ändå :p haha.

Herregud, vilka minnen man har xD

Hoppas du kommer få en super mysig jul <3, fast du inte kommer vara hemma :p

Det kommer dock inte jag heller vara xD Ska jobba heela dagen. Fira jul med psykiskt sjuka är nått nytt :p haha.

Hoppas livet ditt leker och allt är bra. <3

2009-12-21 @ 20:06:31
Postat av: Pontus

LOL, du knude köpa sånt skit men inte en monster till mig när vi var på Wal-mart, epic fail sis

2009-12-22 @ 01:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0