What's cookin' good-lookin'

Sådär ja, återigen hemma efter en shoppingrunda. Jag skulle egentligen inte shoppa någonting men det blev som det brukar bli.
Gick in på Body Shop och de hade värsta rean, helt galet. Så jag köpte nytt bodybutter, bodyscrub och så nattkräm. Allt detta gick på endast 46 dollar och jag känner att jag har gjort ett väldans kap!
Sen så köpte jag även likadan skjorta som bror min.. När han var här på besök så köpte han världens finaste skjorta, som jag mest använde hela veckan. Iallafall så gick jag in på Vans idag för att se om den fanns kvar, och visst fanns den kvar. Inte nog med det den var även nedsatt från 40 till 30 dollar, katjing!
 Men nu får det vara slut på shopping ett tag. För jag måste verkligen börja spara till Vegas-resan nu, eller mer till biljetten. OM jag nu är kvar här då och om staten inte skickar hem mig i januari, får väl se hur förlängningsproceduren går.

Nu ska jag städa mitt rum lite för att senare göra vid mig. Kände egentligen för att stanna hemma men det får väl bli fest istället. Inte riktigt på humör så jag håller mig nog nykter så att jag kan köra hem när jag känner för det :)



HELENA! Ledsen att jag inte ringde dig idag. Blev helt galet, vi gick Lucia idag igen fast på hans företag så blev lite fel med tiden. Fast jag ringer dig i helgen!



Denna bilden är mest bara för att studenten var en sådan fin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0