Dagen

-Åka iväg till banken med Doug och fixa ett bankkonto + bankkort.
-Få tre veckors lön och pengar för bensin luncher mm.
-Bli upphämtad av Svenja och Miriam.
-Åka till Outlet mallen.
-Träffa Line.
-SHOPPA.


Sen får vi se hur kvällen blir. Kanske skäckis med Emma ikväll igen. PÅ tal om det. WANJA! Jag efterlyser en skräckfilm som du berättade för mig om som var äckligast i hela världen. MInns du det?
Eller någon annan som har något tips? Filmen vi såg igår var ganska värdelös, one missed call. Ptss, rena barnleken.

Nu kommer Doug och Charlotte och hämtar mig. Måste gå!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade velat se den Barnhemmet :P Och i källaren här, vi hade dött många gånger om kan jag gissa ;)

2009-02-21 @ 21:08:43
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Wanja

Alltså jag kommer verkligen inte alls ihåg vilken skräckis det är. Men dead silece är bland de äckligaste jag sett så kanske den. Barnhemmet ärförövrit ap-läskig. Dont lether inside ärsjuk i huvet. ja, ungefär så. puss

2009-02-22 @ 12:36:17
URL: http://wanjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0