DAZBOG coffee

Stället som jag skulle vilja påstå konkurrerar ut Starbucks iallafall gällande varma drycker.

Efter att ha lämnat C i skolan tog jag drive inen (haha va?!) och köpte mig en Hazelnut Latte och en Blueberry scone. Mest för att jag aldrig hade hunnit göra någon havregrynsgröt innan familjen ringer på skype.
Ja ni hörde rätt, havregrynsgröt! HIttade riktiga havregryn, fanns de med massa socker och sirap och trams men jag hittade riktiga i djungeln av gryn. Och nu består vaje morgon av havregrynsgröt. Mumma. Ingen som känner ett starkt behov av att skicka äppelmos till mig?

Nu, Skyyype!

Kommentarer
Postat av: Görel

Gick bowlingen bra? Elin bowlar oxå-Det är Röros ENDA nöje..

2009-02-20 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0