Downtown

Idag var jag minsann i Downtown Denver för första gången. Det var en otroligt gemytlig stad men jag blev genast lite skeptisk när jag kom fram till att Kristianstad är ett miniformat av Denver. Inte lika kul att upptäcka det men jag tog det som en man och njöt av dagen.

Är helt slut så orkar egentligen inte riktigt skriva därför tänkte jag visa lite av min dag i bilder istället.

 

Söt kossa i souvenir butiken,



Vi åt en gemytlig lunch på Hard Rock Café. Det är förövrigt där och i tre affärer på Park Meadows som alla snygga killar gömmer sig. Stamställen!

              

Jag är nog i himmelriket. Skorna var kör ett par få andra paret för halva priset. Och detta var redan reducerade priser. Tydligen är det för att ekonomin är dålig. Så då gäller det att passa på tycker jag, den kanske blir bra snart..
Och sen undrar jag vem som kommer få det snyggaste vykortet.
Jag vet, men vet ni?


Riktig inföding. hohoho.

Köpte en snygg hellokitty pyjamas också för sisådär 70 svenska kronor, shortsen är de som syns på bilden sen ett linne till.


Kommentarer
Postat av: mamma

kan du inte berätta mer puss

2009-02-16 @ 03:33:47
Postat av: Emma

ojoj vilken snygging då, heta shorts ;) Men kossan är helt klart bäst, hade man varit stenrik hade jag köpt den o skickat hem till sverige ;P

2009-02-16 @ 04:35:57
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: alec

haj petranus! förlååååt om jag inte hört av mig på ett tag men ligger hemma i influensan!! och jag som skulle åka till Berlin idag.. ja de går ju inte så bra=( Hoppas du har det bra där borta:)

2009-02-16 @ 17:57:21
Postat av: s,

vad fin byrå du har, ville bara säga det ! idag har jag gjort dig glad fast du märker det inte förräns om några dagar.

2009-02-16 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0