Driving

Okej, idag har jag kört för första gången.

Jag var riktigt duktig fick jag höra men det gjorde inte det mindre läskigt. Alla kör som dårar och reglerna är konstiga. Som om du svänger till höger får du lov att svänga trots att det är rött ljus. WHAT?!

Och en sak till är att jag antagligen aldrig kommer lära mig att hitta här, för lokalsinne och jag hör inte riktigt ihop. Och i denna stad funkar det ännu sämre. Vi får väl se hur det går. Jag behöver iallafall inte köra sjäv på en vecka så det är bara att hoppas på det bästa! Typ ett mirakel.

Nu ska jag lägga mig och glo lite tv med mina twizzlers. Är fortfarande helt seg i huvudet om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Mamma och Mormor

Då har du nog ärvt lokalsinnet från din mormor och mamma men det ska nog gå bra.Mormor och gerth är och hälsar på vår sjukling Börje.Han trampade fel på vår provisoriska trappa och vred hela benet så han är sjukskriven i 3 veckor trist. hörs snart igen. Bilder på familjen och rummet och huset efterlyses. Kramar Mamma och Mormor

2009-02-02 @ 13:27:09
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0