Fiffel.

Försökte fiffla lite med min blogg. Ni får väl bilda en egen uppfattning om den. Jag önskade mest att jag var mycket bättre på sådant där med bloggdesign..

Iallafall så blev det Downtown igår, middag med Emma och en finsk tjej som heter Hanna. Mycket trevligt skulle jag vilja påstå och vi spanade in minst tre snyggingar igår, tror att de endast vågar sig fram på kvällen.

Sen lovade jag att visa en bild på det läskiga nässprayet som jag tvingades köpa här. Tog en halv evighet innan vi förstod att det faktiskt var spray, man ska liksom trycka mitt på flaskan för att få till sprayet. Lustigt.
De ligger lite efter i utvecklingen de där amerikanerna..



Kommentarer
Postat av: S!

jag tyckte det blev fint jag :D

2009-02-25 @ 20:18:11
URL: http://fisfia.webblogg.se/
Postat av: Emma

Men det blev jätte snyggt ju!

Fy fan vad jag hatar ungar mest i hela världen just nu, Brady ställde till sån jävla scen på Mcdonalds att vi gick där ifrån. ALLA tittade, heja mig. Jag önskar jag vore en bläckfisk med 10 armar

2009-02-25 @ 21:10:51
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0