Godmorgon tidsskillnad

Sådärja, då var klockan halv sju och om en halvtimmebörjar en ny arbetsdag. Jag blir snart galen på att vara instängd i huset med C. Jag tycker att han kan bli frisk någon gång så att jag kan få tiden när hon är i skolan ledig. Den tiden är toppen. För då hinner man tvätta sina kläder, äta frukost, ta en promenad och skype med familj och vänner.
 Detta har jag inte kunnat göra på en halv evighet på grund av den dumma tidsskillnaden.

Igårkväll var jag hemma hos Emma och kollade på Changeling. Den kom ut på dvd här i tisdags vet dock inte om den har gjort det hemma än. Men om ni tillhör den skaran som inte såg den på bio, hyr dvdn! Riktigt riktigtbra film, blir fortfarande arg när jag tänker på att den är baserad på en sann historia. Men ja se den bara!


Nu ska jag vila några minuter till innan det är dags att gå upp.

So long suckers.

Kommentarer
Postat av: görel

Kristianstad saknar Dig och Elin, tur ni har det bra!

2009-02-19 @ 17:29:59
Postat av: Lisa

Lust att spana in coolaste bloggen i stada? Ha det bäst!



http://dubbelbloggen.blogg.se/index.html

2009-02-19 @ 17:37:01
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har du tid med mig inatt eller?

Har mycket skvaller

Sen ska vi bestämma träff till helgen



Puss

2009-02-19 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0