Hej, Hi, Hola.

Igår fick jag en ny mobil eftersom den andra hde gått i sönder litegranne. Ganska dumt eftersom den andra mobilen var mycket fräsigare, jag förstår mig inte på den nya. Dauligt.

Snart ska jag köra Charlotte till skolan, med Stacey såklart. Men jag måste försöka lära mig hitta vägen någon gång.

Mamma och mormor efterlyste massa bilder. Jag måste säga att jag har varit etremt dålig med kameran. Tog med mig den igår när vi bowlade men så glömdes den i väskan. Jag ska absolut göra mitt bästa för att komma ihåg det!

På torsdag blir det nog till att bowla igen, men med lite andra au pairer. Kul!

Nu blir det upp och äta lite frukost. Det är lika bra, fast jag inte är det minsta hungrig..

Kommentarer
Postat av: alec

jag vill se bilder på balla saker i staterna och hur du bor :D in med det iiiiin :D

2009-02-02 @ 15:33:06
Postat av: görel

Följer dig nogsamt varje dag!! Dina KOMPISAR är usla till att kommentera!

2009-02-02 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0