It.

Idag var jag och öppnade ett bankkonto. Fick en iPod shuffle på köpet, det där borde ni ta efter svenska banker! wohoo. Tänkte skicka den till bror min om han vill ha den. Dock är det bara en gig men bättre än inget right?

Var även och shoppade på bästa stället. Ett helt köpcentrum med bara outlet butiker. Toppen! Handlade en bolero från Levi's för endast 100 svenska kronor och en klänning och en kofta från GAP som låg på sisådär 200 kronor stycket. Ganska fint tycker jag. Hittade även massa billiga jeans inne på Levi's eller vad sägs om jeans för 300 spänn? Precis likadana som hemma bara Billigare. Hoppas att jag hittar min brors baggybyxor där, saknar de. Vill du skicka hit de bror?

Sen har jag blivit riktigt besviken idag också. Jag och Emma skulle hyra film ikväll (igen) denna gången behövde vi inte ens säga våra namn för de kommer ihåg oss. Vi fick lära en liten påg svenska ord och vi fick även en liten serenad tillägnad oss från Mr. Mike. Jag älskar BlockBusters. Nya favvostället.
Men det jag blev besviken på var It, ni vet clownen Det. Såg att den fanns på dvd och ville självklart visa emma detta underbara eftersom hon aldrig har sett den.
Vet ni vad de har gjort?!
De har tagt bort alla bra scener i filmen, man får knappt se någonting av de som barn endast när de är vuxna. Man får inte se Stan i badkaret, ingen clown som hoppar ur ett fotoalbum, ingen duschskräck, ingen hemsk pappa. Ingenting. Extremt besviken. Ska fråga Mr. Mike vad som egentligen har hänt nästa gång vi besöker Blockbusters. Hur kan de klippa bort allt bra i en film?
 Jag som var så extremt sugen på att se den eftersom min kära lillebror var så rädd för fodralet att han gömde vhs utgåvan som vi hade hemma. Och nu minns han inte var. Och trots flytten finns den inte. Värdelöst.

Jag vill ha min clown!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0