Jag klagar inte..

Okej, för att först svara på lite frågor. Nej de har inte saltlakrits! Sverige är i princip det enda landet som har det, inte det enda kanske men låt oss säga nordeuropa för säkerhets skull. Tänk själv när ni åker på solsemester, finns det saltlakrits då? nä minsann.

Idag ska jag köra och hämta Charlotte i skolan helt själv. GAH. LIte pirrigt minsann men jag tror att jag fixar det. Visst körde jag "ensam" igår men jag hade ju ändå Doug och Charlotte i bilen framför, det ingav ändå en viss trygghet.


Men håll tummarna för mig så går det nog bra!


Förresten så var jag på Starbucks igår. Mmmmm Fattar icke varför vi inte har det i Sverige. Kanske är bra iochförsig för om vi hade haft det hade jag varit ruinerad. Och då menar jag mer än vanligt..


Hazelnut latte.. mummma.


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Det var faktist bra när Whitney vann. Men jag tycker inte att hon var en plus modell. Hon var normal. Men det är bra att idealet förändras. Vad finns det på starbucks då?

2009-02-03 @ 18:55:12
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Sandra

2009-02-04 @ 12:48:02
Postat av: Sandra

mmm, KUL, att jag skrev en tom kommentar där! men Petra, Petra, Petra dra till Ikea o köp laaaaaaaaaaaaaakrits!!

2009-02-04 @ 12:49:04
URL: http://sandramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0