Kjydaboullar och Flavoured beer

Jomenvisst. Idag blev det minsann till att laga lite swedish meatballs med mashed potatoes. Tyvärr smakade de mer som amerikaniserade köttbullar pga att jag fick kompromissa ganksa mycket. Hittade inget skorpmjöl, ingen vitpeppar och ingen lök. Så som ni förstår blev det liite annorlunda. Men de blev väldigt uppskattade och det var väl tur!
Och i kylskåpet hittade jag lite lingonsylt från felix som anna antagligen hade lämnat kvar. Vad ska du med det till tänker ni säkert. Men hör och häpna, jag kände ett konstigt sug efter lingonsylt. Jag som aldrig har gillat det innan formligen dränkte min potatismos i det. Man får konstiga cravings här helt enkelt. Det skulle inte förvåna mig om jag snart kräver tillbaka kaviarn som vi gav till emma. Eller nej örk. Så långt hoppas jag verkligen inte att det går.

Förresten, berättade jag att C skrek och grät i 45 minuter idag? Och då menar jag konstant gråtande och skrikande. Doug sa att jag bara skulle ignorerade henne så slutade hon så småningom och det gjorde hon ju efter 45 MINUTER.
Tinnutus lär inte vara helt omöjligt att utveckla här.


Mm, sitter just nu och avnjuter en Smirnoff ICE Green apple bite. Godaste jag har smakat på länge! Doug tyckte att jag skulle testa den till maten för han trodde att jag skulle gilla den. Och visst hade han rätt!
 Det humoristiska i denna situationen är att alkoläsk här kallas Flavoured beer. Lustigt.

Nu ska jag lägga mig och sova lite eftersom morgondagen säkert blir lika utmattande med tanke på att C måste vara hemma från skolan. Jippie. Är hon tvungen att få lunginflammation just när jag är här?!

Kommentarer
Postat av: Tobias

nepp jag är inte gay, är hetero :)

2009-02-17 @ 07:09:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0