Lekskola

Okej, jag råkar ut för de konstigaste sakerna när jag är här.
-När vi bowlade kom en tant fram till Doug och sa att hans fru (det vill säga jag, heja lammkött!) inte skulle ta hennes bowlingklot hela tiden. För det första, det var exakt samma vikt och samma färg. Hur i helvete ska jag veta vilket som är mitt?! Och för det andra, varför inte bara säga det direkt till mig tanta?

-När jag och Stacey skulle hämta Charlotte efter skolan kom en annan tant fram och sa att jag minsann var tvungen att flytta mig för att jag blockerade hennes bil så att hon inte kunde komma ut. Och så är ligger det till, att när man hämtar baren på C:s skola står man i en lång bilkö. Man har en skylt med ungens namn på rutan och en lärare ropar ut de i walkie-talkie. Och jag var Tvungen att stå där. Jag var i en bilkö, man står där varenda dag /&#¤/&Q¤()!

-När vi var ute och åt pratade inte servitrisen med mig utan frågade Doug vad hans fru ville besälla. Vad är problemet liksom? Snubben är lika gammal som min mamma. Och jag finns faktiskt, det GÅR att prata med mig.

Komiskt såhär i efterhand, men ändå..

Idag klarade jag förresten mitt skriftliga körprov! Tjohoo. Man fick ett papper med typ 20 kryssfrågor med tre svarsalternativ på varje. Fick ställa sig i ett hörn och kryssa. Jag var klar efter fem minuter och det var det enklaste testet någonsin, och jag lärde mig ingenting. Jag hade ett fel och det var för att jag inte förstod vad ett ord betydde. Sorry va.
 Tyvärr får jag inte mitt social security number förren om en vecka eller så. Därför kan jag inte få göra körprovet (som varar i högst tio minuter) och få mitt körkort. Attans.
 Så nästa vecka kommer Doug jobba och Stacey kommer vara i Australien i två veckor. Så förhoppningsvis krockar jag inte med någon för då gäller inte deras bilförsäkring. Illa.

Svar.
Gualöv- Jag trivs toppenbra nu, det var lite kämpigt ett tag men det känns mycket bättre. Och nu när jag har lärt mig köra med den stora SUVen och har lärt mig lite vägar så blir det bara bättre och bättre. Freeedom!

Mamma- Du kan säkert få lov att följa med till Vegas, dock tror jag att ni får betala er tripp själva. ;)

Anna- Jag ska skicka hem lite solstrålar till dig, ska bara köpa nytt brevpapper. Och oroa inte dig för mina pengar, jag tror att jag måste vara 21 för att spela i Vegas. Tyvärr..

Nu ska jag lägga mig och glo på Teenchannel. Bästa kanalen någonsin, dygnet runt visas. "What I like about you", That's 70s show", "Fresh prince in Bel Air" och massa andra godingar.

  Och titta vilken festlig tröja jag köpte i NY. Så himla orginell minsann. Men jag gillar det!  Okej, mobba inte hur jag ser ut. Jag har faktiskt sovit..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0