Let's Bowl!

Ikväll blir det bowling för hela slanten. ska göra mitt bästa för att inte upprepa Åhus-incidenten. Som tur är kommer jag inte ha någon alkohol i kroppen så vi får hoppas att det går bättre!

Mamma, jag är nog inne innan du åker hem från jobbet. Annars får du ta och skriva ett mail vavava. Jag vill ha skvaller, yummie.


Förresten åt jag och Charlotte lunch på Mimis caf'e med emma och brady. Det var väldigt uppskattat för barnen uppförde sig oklanderligt i varandras sällskap. Vi får nog fixa till en playdate snart. Rätt kul att Charlotte ser Brady som en bäbis och vill ta han om honom fast han faktiskt bara är ett år yngre. Dessa barnen va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0