Puss

Idag fick jag mitt första brev! Oj vad jag älskar brev och oj vad jag älskar Sofia som var författaren. Hon var även en gullifjunis som skickade med två bilder som får pryda min vägg.
Så nu kommer "tavlan" som jag fick ärva av Anna väl till pass!




Sen idag så lunchade jag och Charlotte med Emma, Brady och Kinsley. Såhär såg det ut.



Och igår var vi som sagt och bowlade. Hade kunnat varit roligare om inte hälften hade varit tyskar. Men jag vann och det är huvudsaken!


Emmas bowlingstil var typ roligast i hela världen. Men hon kom trots allt tvåa så jag antar att det inte var allt för pjåkig :)



Simone, en av alla miljoner tyskar och Emma.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja jag har uppfunnit egen bowling stil, men tror det var lite nybörjar tur ;)



Btw så verkar det som vi får rikligt med snö här. Vräker ner utanför fönstret! :O

2009-02-21 @ 07:16:35
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0