Saltlakrits!

Idag fick jag minsann mitt älsade paket av familjen i Sverige. Innehållande saltlakrits och blå band såser. Mumma.
Så Emma vad säger du, ska vi gå på jakt efter vitpeppar och sen göra kötbullar med potatis och brunsås alt. gräddsås?
Jag är väldigt sugen kan jag tala om!

Sen fick jag ett brev av gollis Frida idag. Det som du skrev gjorde mig fullkomligt chockerad! Eller själva incidenten kanske inte var så chockerande, tredje gången gillt? Men att jag inte har fått höra något innan är hemskt.
Har du fått mitt brev med paket än förresten? Hoppas att det hittar fram fastän jag gjorde kuvertet själv och tejpade ihopa det..




TACK!


Kommentarer
Postat av: emma

Vilken snitsig ny design Petra! Tänkte kolla med dig om du pratat med din värdmamma än om Vail, min resa närmar sig med stormsteg! =D

2009-02-26 @ 01:06:46
Postat av: Emma

Ja hittar vi inte vitpeppar får någon fan ta mig skicka det! Köttbullar med brunsås nästa!



Och bara så du vet så ska du bjuda mig på djungelvrål imorgon ;)

Nu fastnade jag här igen, suck! Sängen nästa :P

2009-02-26 @ 06:15:02
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Petra är man i USA kan man inte ha allt som hemma. Det är val man får göra. I Sverige äter vi köttbullar och i USA äter ni ost i mängder. Haha! Nä ska inte va taskig. Ska slänga iväg ett litet brev till dig med! Saknar Petra!

2009-02-26 @ 10:14:52
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-26 @ 10:18:07
URL: http://fototrix.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mmm det såg gott ut, snygg snits på bloggen. Jag funderar på att börja blogga lite, du kan kanske designa den till mig.Kram

2009-02-26 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0