Snow

Igår snöade det lite minsann. Så när vi skulle köra C till skolan fick vi köra värsta omvägen för att det var olyckor lite överallt. Amerikaner kan inte köra i snö.

Det blev inga köttbullar igår. Jag körde lite vilse i snökaoset när jag skulle hämta emma så det fick bli lite spagetti och köttfärssås istället. Den svenska versionen av Köttfärssås var minsann uppskattat! Inte minst av C som åt som en häst.
 Jag och Emma tyckte däremot att det smakade lite lustigt. Antagligen för att det inte smakade som hemma.


Åhh, jag vill ha brunås järpar och potatis. Eller så vill jag ha Ikea..


Nu ska jag iväg till posten och posta Alecs paket. Hoppas att den kommer fram med tanke på att jag har pressat ner hennes presenter i ett vanligt kuvert.. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

haha hur ofta önskar man att åka till <IKEA?



hahaha det är klart, lär du av den bäste! ;)

2009-02-11 @ 21:07:05
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0