Stringcheese

I USA kretsar allt runt ost har jag kommit fram till. Allt inehåller extra ost och saker som du i din viladste fantasi hade kunnat para ihop med ost finns.

Just nu sitter jag och smaskar på lite stringcheese. Typ en ostpinne som man drar av oststrängar från. Kul uppfinning. haha.
Och på hotellet fick jag överdos av ost för all framtid. För sista kvällen beställde jag och Jenny en ostpizza med extra ost, mozzarellasticks med ostdipp och vitlöksbröd med ost. Heja oss, finnig och fet.

Okej, jag kan inte bädda sängar, speciellt inte sådana med massa volanger och stora fjädermadrasser.

 Min lilla datorhörna.

 Gagagarderob.

 HAHA klockrent!




Och här har vi sötis ungen.


Kan inte ta kort på mitt "sällskapsrum" just nu för Doug är där inne och jobbar. Men det kommer så småningom. Och jag ska ta kort på hela familjen också :)




Mamma! jag har skickat adressen till Pontus!

Kommentarer
Postat av: Stina

Kom hem från USA för ca en vecka sedan och upptäckte samma sak. Det var ofta man stod i matkön på frukosten och gästerna framför oss ville ha extra ost i sin omlett. Vi tittade på varandra med undrande blick för det är ju mycket ost i som det är.

2009-02-02 @ 18:12:07
URL: http://byztina.blogg.se/
Postat av: Dick

nice kid .och ost är jättegott i lagom mängder kram....

2009-02-02 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0