Superbowl and Beer.

Egentligen fattade jag inte så mycket av Superbowl. Enligt Stacey och Doug bryr sig människorna mest om de speciella reklamerna. Lustigt. Eftersom man i vanliga fall vill slippa alla dumma reklampauser.

Men ölen var desto bättre, den satt minsann där den skulle! Doug har en jättecool öltunna i ett superkallt kylskåp ute i garaget. Tänk typ American Pie öltunnor. coolt.

Och deras gamla a pair Anna hade minsann lämnat lite godsaker till mig i min kyl härnere. Det tackar vi för :)

Nu ska jag sova (igen) och försöka bli av med min trötthet. Pratade precis med danska line och hon hade tydligen känt sig "jetlaggad" i två veckor. Toppen.
 Jag hoppas att det blir som Stacey säger att man vänjer sig vid luften och tidsskillnaden när det har gått sisådär en vecka. Hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0