Swedish Meatballs

Just nu har Charlotte lite "quiet time". Eftersom hon på tisdagar inte hinner med att sova middag innan simmningen.

Idag har jag minsann fått lov att närvara på kalas på C:s skola. Jag fick dela ut kakor och sjunga Happy Birthday på svenska. Ungarna bombaderade mig med tusen frågor och de flesta ungarna var inte speciellt söta.

Efter simmningen ska jag och C hämta upp Emma. Sen ska vi minsann vara duktiga och laga lite svenska köttbullar med potatismos. Mums. Hoppas att det uppskattas också. Kommer nog att smaka lite annorlunda tack vare ingredienserna. Men hej, färs och lök är iallafall detsamma och potatis också hoppas jag..

Nu får jag gå upp och säga til henne att hon faktskt inte behöver sitta på rummet och bläddra i böcker längre.

Kul för henne, tråkigt för mig. HAHA. Lite avkoppling är väl aldrig fel..

Kommentarer
Postat av: sara

Fan vad roligt att vara i USA, jag vill också åka :) Funderar på att åka efter sommaren :P

2009-02-11 @ 10:05:58
Postat av: f r i d a

åh är det kul att vara au pair? eller vad det heter :) har hört att många hamnar i dåliga familjer :/

2009-02-11 @ 17:49:48
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0